Τι ταξίδι ήταν και αυτό και τι ταξίδι αρχίζει άραγε;
Ώρες ατελείωτες, δημιουργικές, με εντάσεις, με πανηγυρισμούς, με απογοητεύσεις, με ικανοποιήσεις, πολλές φορές ακόμα και σε ώρες ακατάλληλες, στο βάθος της νύχτας.
Η ομάδα αφοσιωμένη να φέρει το έργο σε πέρας με τεράστια πίεση χρόνου και από την άλλη να κρατήσει το έργο όσο πιο ψηλά μπορεί σε επίπεδο ποιότητας.
Εδώ και χρόνια στην ερώτηση των πελατών μας "Ποιο είναι το website σας" απαντούσαμε με διάφορους τρόπους. Ο οικοδόμος δεν έχει σπίτι, ο γιατρός δεν έχει καλή υγεία, είναι υπό κατασκευή και ένα σωρό ακόμα ευφυολογήματα προκειμένου να δικαιολογήσουμε την αδυναμία μας να ολοκληρώσουμε την εταιρική μας παρουσία λόγω φόρτου εργασίας.
Το να είναι το αντικείμενο της δουλειάς σου να αναβαθμίζεις την εταιρική παρουσία των πελατών σου στον ανταγωνιστικό χώρο του web και εσύ να μην παίζεις στο παιχνίδι ήταν οξύμωρο. Και έτσι απλά είπαμε να πάμε στο άλλο άκρο και αρχίσαμε να αναλύουμε το πως θα προσεγγίζαμε το όλο θέμα κάνοντας ότι ακριβώς κάνουμε με τους πελάτες μας.
ΛΙΣΤΑ ΣΤΟΧΩΝ
1) Εξυπηρέτηση Πελάτων - Σύστημα υποστήριξης
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι στην κορυφή της λίστας μας παρά οι πελάτες μας που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Στη διαρκή προσπάθεια για αναβάθμιση των υπηρεσιών μας προτεραιότητα ήταν οι πελάτες μας να μπορούν να είναι σε διαρκή επικοινωνία μαζί μας μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος υποστήριξης πελατών.
2) Προβολή της νέας μας εταιρικής ταυτότητας- Rebranding & SOP
Έχοντας μπει εδώ και χρόνια σε διαδικασία αλλαγής της εταιρικής ταυτότητας είχε έρθει η στιγμή αυτό να αποδώσει καρπούς. Δεν θέλαμε όμως απλά να δείξουμε τις καινούριες μας εγκαταστάσεις & το νέο μας λογότυπο. Δεν ήταν ο στόχος η απλή επίδειξη, ο εντυπωσιασμός.
Όταν στο μυαλό μας είχαμε να μπούμε στη διαδικασία Rebranding στην πράξη σκεφτόμασταν μία εκ βάθρων επαναπροσδιόριση της ταυτότητάς μας και του τρόπου λειτουργίας μας. Βάλαμε λοιπόν πολύ υψηλά τον πήχη και ορίσαμε πρότυπα ορθής λειτουργίας (Standards of Operations -SOP)
3) Προβολή νέων υπηρεσιών
Aν είστε ήδη πελάτης μας σίγουρα ξέρετε τι είμαστε ικανοί να κάνουμε για εσάς. Το τελευταίο όμως διάστημα αναπτύξαμε την ομάδα μας και με νέες συνεργασίες μπορούμε πλέον να προσφέρουμε ένα νέο εύρος υπηρεσιών όπως ανάπτυξη εταιρικής ταυτότητας, digital marketing, content writing κτλ. Ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσουμε τις νέες μας υπηρεσίες και τα νέα έργα μας δε θα μπορούσε να ήταν άλλος από την σελίδα μας.
4) Εξωστρέφεια- Νέοι πελάτες
Κάνοντας σκληρή αυτοκριτική συμπεράναμε ότι η δεν ήμασταν αρκετά εξωστρεφής. Δεν είχαμε επενδύσει αρκετά στo να έρθουμε σε επαφή με τον τελικό καταναλωτή, να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μας. Με κύριο φορέα την ιστοσελίδα μας και ειδικά το κομμάτι της ορθογραφίας σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας τόσο με του παλιούς όσο και με τους νέους μας πελάτες. Το πρωτογενές υλικό θα χρησιμοποιηθεί στα social media, ο χαρακτήρας του δε, θα είναι κατά πολύ ενημερωτικός-εκπαιδευτικός. Άλλωστε στον πυρήνα των αξιών μας πάντα ήταν το «ενημερωμένος πελάτης είναι καλός πελάτης»
Πάντα βλέπαμε πολύ μακριά, είναι η φύση του αντικειμένου μας τέτοια, που πρώτα οραματίζεσαι το αποτέλεσμα και μετά το υλοποιείς βήμα βήμα. Θεωρούμε ότι μετά από 12 χρόνια στο χώρο πλέον έχουμε βάλει γερές βάσεις να υλοποιήσουμε τα οράματα μας. Βασιζόμενοι στη δύναμη του Drupal 10 πάνω στο οποίο στηρίχθηκε αυτό το έργο και την ευελιξία του Laravel για την κατασκευή των εφαρμογών μας σχεδιάζουμε το μέλλον.
Πολύ σύντομα σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε το μεγαλύτερο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα έτοιμων επεκτάσεων (modules) για Prestashop (codePresta.com). Με πάνω από 60 έτοιμα modules σκοπεύουμε να προσφέρουμε στους ιδιοκτήτες e-shop σε Prestashop, τη δυνατότητα να εκτοξεύσουν τις ικανότητες του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.
Παράλληλα η oμάδα μας δουλεύει στην επέκταση του Paytracker, του βασικού πυρήνα του λογισμικού μας για την υποστήριξη πελατών μας, με σκοπό να εξυπηρετήσει μια σειρά επαγγελμάτων που ακολουθούν το μοντέλο. πελάτης-έργο-υποστήριξη-πληρωμές-παρακολούθηση συναλλαγών.
Τέλος οραματιζόμαστε στα επόμενα χρόνια να έχουμε κατασκευάσει μια σειρά από εφαρμογές cloud, με μοντέλο συνδρομής. Περισσότερα δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε στην παρούσα φάση καθώς είναι ακόμα σε επίπεδο σχεδιασμού.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι μας βοήθησαν με έργα και παραινέσεις να ολοκληρώσουμε αυτό το έργο. Ευχαριστώ την ομάδα της Nextpointer για τις φιλότιμες προσπάθειες και το ζήλο που επέδειξε κατά τη διάρκεια της υλοποίησης.
Ένα νέο ταξίδι αρχίζει με τη νέα χρονιά γεμάτο όνειρα και προσδοκίες.
Ευάγγελος Λ. Γκορίτσας